vineri, 4 februarie 2011

Fir de viata

Ma-ntuneca lumina uscata a lampii
Ce mai demult era un vis si o cantare
Privesc la ea in soapte si asteptare
Noua viata spre a mai revedea

Imi spune o poveste despre un timp trecut
Ce-mi umple iar si gandul,plapand era demult
O dulce amintire imi mai imbraca chipul
Pierzandu-ma usor,pierzandu-ma cu timpul

Dar brusc privirea fixeaza ciocolatia pata
Din a mea amintire,din vremuri inecate
Inca o privesc si o zaresc tot mata
Ce dulci fericiri ce zac acum uitate.

Zambesc hilar la gandul reinviat
Si chem sa vina iarna plina de inghetare
Sa-l trec usor pe el tot in a mea uitare
Dorind s-aud acum un vers de el cantat

Si iar revin in lumea mea de azi
La lumina lampii ce o gasesc pe fata
La strigatul pe care tu nu-l vei auzii
Mai tine tu in palme o inima de gheata

Opresc usor lampa in amintirea ta
Fixand iar cu privirea
Doar pata de cafea. . .                            
                                                                                      C'est moi,
                                                                                                      Alice

3 comentarii:

  1. frumos. "dulce":X
    imi place la maxim:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca esti interesata organizez un giveaway pe blogul meu. http://sandrashop08.blogspot.com/
    Te astept cu drag !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. concursul este pe celalalt blog: http://sandrashop08.blogspot.com/
    vezi conditiile acolo :)

    RăspundețiȘtergere